2022年4月26日 星期二

破釜沉舟?

Brian Cha 做了20多年的健身教練,而他分享自己的成功方法,是一次過把所有的學生交給其他教練跟進,自己破釜沉舟去做一名激勵演講家。 他覺得如果留一條後路給自己的話,就不會好像現在這般成功。

我覺得努力去追求夢想是很棒的一件事情,不過是否要做到『破釜沉舟』呢? 這就因人而異,每個人性格及能力不同,最重要是了解自己。
大家又覺得呢?

4 則留言:

  1. 1) 可能有survival bias
    2) 性格好緊要, risk averse同risk loving唔容易改

    回覆刪除
    回覆
    1. 中意Brian Cha 既可能好 buy, 唔中意既就好憎,幾兩極。

      刪除
    2. 雖然佢成日都係 youtube 彈出尼有d 煩,但係我認為口才能力的確係犀利,同埋面對咁多人既唔鐘意,佢都仍然係好自信。

      刪除
    3. 雖然唔會買佢個 course, 但無可否認,佢有值得讓人欣賞及學習的地方。

      刪除

ESG系列(3) - ESG的報告準則