2022年4月10日 星期日

快樂退「優」x 富足退休

林本利教授話香港有 10%的人口有過千萬身家,7成系樓,這樣的資產配置比較適合香港人,因為8成人系股票市場都是輸錢的。

單身人士想退休,大概HKD 600萬就夠。夫婦來講,HKD 1000萬-HKD 12000萬就差不多。 退休的時候層樓可以做逆按揭,把其餘資金去買政府年金,剩下的少少可以買銀債及預留一些備用現金。再加上一些高齡長者福利,單身人士每月大概可以有 HKD 1.8萬用,夫婦可以有 HKD 2.5萬。 在工資中位數是HKD1.7萬的香港,這筆錢其實很夠用了。 

2 則留言:

  1. 多謝分享!的確係,相對地樓既穩定性的確比股票高,而我覺得年青既人真係要及早做好未來既計劃,唔好覺得退休離好遠就唔做。

    回覆刪除
  2. 眼見一些比我後生既年輕人淨系飲飲食食去旅行,根本唔知道應該要儲蓄。心想將來結埋婚生埋仔個家庭開支大左,更加無可能儲到錢。

    回覆刪除

ESG系列(3) - ESG的報告準則